Morcos kávé

A mai naptól Orbán Viktor felelős a migrációért

2018. április 27. - Kávésember

Valamit szögezzünk le: az évek óta tapasztalható óriási mértékű migráció, ami egyre nagyobb terhet jelent az Unió, így Magyarország számára is, létező és valós probléma, mely határozott intézkedéseket kíván. De közel sem úgy, ahogy a Fidesz próbálja elhitetni az emberekkel, sőt, most már világosan látszik, hogy Orbán Viktornak éppen a most is tapasztalható állapotok, hovatovább ennek eszkalálása a célja.

Az Európai Uniónak sokáig nem volt épkézláb elképzelése a folyamat kezelésére, a Törökországgal kötött egyezség óta, mely jórészt megállította a Közel-Keletről érkező bevándorlást nem sikerült olyan tervet kidolgozni, mely működőképesnek tűnt. Viszont most egy olyan, több afrikai ország közreműködésével tető alá hozott csomagot raktak le az asztalra, ami minden valószínűség szerint, ha nem is oldja meg azonnal a gondokat, jelentős lépés lehet a bajok megoldása felé. Magyarország pedig -egyedüliként- simán megvétózta a javaslatot.

Ez kettő, egymással párhuzamosan futó, illetve egymásra épülő dolog miatt van így.

Egyrészt a miniszterelnök saját kezűleg formált és egyre jobban körvonalazódó neokommunista diktatúrája most jutott abba a fázisba, hogy az Európai Unió teherré vált számára. A választások elcsalásával szerzett kétharmad birtokában feljogosítva érzik magukat, hogy az ország külpolitikáját és külgazdasági tevékenységét olyan irányba tereljék, ami eddig is mind jobban jellemző volt rá, mára pedig egyértelmű: a Nyugat helyett a keleti, autoriter berendezkedésű országokat tekinti követendőnek mind politikai tekintetben, mind gazdasági partnerként. Számtalan példa van erre: a jogállam bástyáinak lebontása, a választási rendszer átszabása, a törvényhozó és végrehajtó hatalmi ágak uralmuk alá hajtása, a média bedarálása, a nemzetközi színtéren az európai normák támadása és az ázsiai istenítése, Paks II., a gázszerződés és most legutóbb a Ganznak adott hatalmas pofon mind ennek bizonyítékai. Elérkezett az a pont, amikor már nem érdeke az Európai Unió tagja lenni, hiszen az ehhez a közösséghez való tartozás feltételezi olyan politikai elveknek a meglétét, mely az átláthatóságra, a demokratikus államformára épül, ami jelenleg Orbán legnagyobb ellensége. A Fidesz-kormány alapvetései, mint a rendszerszintű korrupció, a törvények önkényes átszabása, a folyamatos hazudozás, az emberek félelemben tartása és megvesztegetése szöges ellentétben áll az Unió koncepciójával, valamint 2020-tól megváltozik a szervezet támogatási és felzárkóztatási rendszere, sokkal kevesebb pénz fog az országba érkezni, így az ellopható összeg is jelentősen csökken.

Másrészről Magyarországon jó három éve gyakorlatilag mindent a migráció kérdése, illetve az eköré épített gyűlöletkampány és dezinformációk tömkelege határoz meg. Erre építették az egész kampányt, ez határozza meg a kormány kommunikációját, aminek még közel sincs vége, hiszen nemsokára önkormányzati és EP-képviselő választások lesznek, Kósa Lajos is egyértelművé tette, mi várható (szó szerinti idézet következik): "minden a migrációról fog szólni, és nem egyéb részletkérdésekről". Olyan "részletkérdésekről", mint az oktatás és egészségügy egyre súlyosabb válsága, az ország kifosztása, a kivándorlás, a munkaerőhiány, az egekbe szökő államháztartási deficit vagy a munkaerőpiac ijesztő torzulása. Ha a migrációs folyamat rendeződni látszik, vagy legalábbis lelassul, nem marad ütőkártya a Fidesz kezében, és kénytelenek lesznek szembenézni az ország valódi problémáival.

A mostani vétóval egyértelműsítették a helyzetet: szembefordultak az Unió összes tagállamával, még az eddig legerősebb szövetségesként számon tartott lengyelekkel is, hisz még ők is belátták a javaslat jelentőségét. Biztosítottunk mindenkit, hogy Magyarország többé nem kíván a közösség tagja lenni, határozott jelzés küldve ezzel Oroszország és Kína felé, hogy mostantól az általuk kijelölt utat követjük, illetve alávetjük magunkat az akaratuknak.

Ezzel csak egy baj van: az említett két szuperhatalomnak kizárólag addig van szüksége ránk, míg uniós ország vagyunk, az ő legfőbb céljuk szert tenni egy lojális hídfőállásra Európában. Orbán Viktor ezt készségesen vállalta is, viszont ha kiesünk az EU-ból, többé már nem lesz szükségük Magyarországra. És ez ennek a játszmának a legfőbb veszélye: előbb-utóbb teljesen elszigeteljük magunkat úgy külpolitikailag, mint financiálisan mindkét féltől. És mivel jó ideje kizárólag nyugati (egy ideje pedig keleti) pénz tartja lélegeztetőgépen a honi gazdaságot, villámgyors és totális összeomlás fog végbemenni. De akkor már nagyon késő lesz.

A bejegyzés trackback címe:

https://morcoskave.blog.hu/api/trackback/id/tr213873510

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

desw 2018.04.29. 10:48:30

@látjátok feleim szümtükkel:

"HÓÓÓÓ! Ki is engedte be és hová"

A Orbán és az értelmes állampolgárok (tehát nem ti, buzzancs libsik) mindig is azt mondták, hogy közös EU-s megoldás kell a külső határok védelmére.

Mivel Merkel és a többi idióta nem lépett, ezért jött a magyar kerítés.

2018.04.29. 10:48:47

@Brendel Mátyás: "Aláírtuk. Orbán írta alá."

Egy nagy faszt. Ezeket a rendeleteket, egyezményeket azóta is kozmetikázzák igény szerint, aztán ezek a "demokrácia hősei" országok, jönnek a szanckiókkal, szavazat megvonással, csapok elzárásával, ha valakinek nem tetszik. A dublini egyezményed már ott elbukott, hogy az menekültekről szól, viszont akik idejönnek azoknak a 99%-a kurvára nem az. Egyszerű gazdasági bevándorlók, akiknek az az összes problémájuk, hogy autó helyett kecskén járnak, és most megtetszett nekik, hogy mindez varázsütésre az övék lehet.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.29. 10:49:10

@midnightcoder2:

"Nyilván teljesen véletlenszerűen válogatott afrikai kecskepásztorokkal, és még csak véletlenül sem a helyi gazdasági elit európai iskolában felnőtt, európai egyetemet végzett gyerekeivel, akik a saját hazájuknak talán már a nyelvét sem beszélik. "

Nem mintha a kecskepásztorokat jogos volna lelőni, de ugye a határon nem fogsz nyelvvizsga tesztet és diplomát kérni lövés előtt?!

Másrészt már írtam, hogy a bevándorlók vannak olyan képzettek, mint a Fidesz szavazók, és az angolt vagy franciát még jobban is beszélik. És ez igazolt statisztikai felmérés, nem hasból mondom.

ertelemblog.wordpress.com/2017/09/04/a-menekult-kerdesrol/

midnightcoder2 2018.04.29. 10:49:27

@látjátok feleim szümtükkel: Ez az amit képtelenek vagytok megérteni. Amikor Afrikából vagy a Közel-Keletről átjön egy-egy ember az ottani értelmiség liberálisabb részéből, esetleg elvégez itt egy-két egyetemet majd te találkozol vele, az nem ugyanaz mint ha válogatás nélkül átjön pár millió átlagpolgár ugyanonnan.

desw 2018.04.29. 10:49:51

@Brendel Mátyás:

"Nem látom, hogy reklamálnál, hogy a magyar kivándorlókat lőjék agyon Hegyeshalomnál."

Ők is illegálisan és erőszakosan mennek pl Londonba? Ha igen, lőjék őket is!

látjátok feleim szümtükkel 2018.04.29. 10:49:51

@Jankove:

Hát ige, tényeg bele vagy betegedve.

A csudastadijony állami pénzekből egy magánalapítvány földjén, annak érdekében épült fel. A focicsatat amit ott képeznek a tao pénzekből, szintén magántulajdonú. Te meg birka adod hozzá az adót.

Mellesleg oda eccerű polgár nem mehet be, csak kívülről nézheti, hogy itt-ott lézeng benne valaki. Főleg biztonsági őr.

No, sikeres gyógyulást.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.29. 10:50:08

@midnightcoder2:

A magyar nácikat logikád szerint le kéne lőni Hegyeshalomnál, hiszen:

1) Kultúridegen, integrálódni képtelen faszok.
2) Annyira sem beszélnek angolul vagy franciául, mint az afrikaiak bevándorlók.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.29. 10:50:40

@midnightcoder2: A magyar Fidesz szavazókat logikád szerint le kéne lőni Hegyeshalomnál, hiszen:

1) Kultúridegen, integrálódni képtelen faszok.
2) Annyira sem beszélnek angolul vagy franciául, mint az afrikaiak bevándorlók.
3) nem képzettebbek az afrikai bevándorlóknál

desw 2018.04.29. 10:52:33

@Brendel Mátyás:

"Másrészt már írtam, hogy a bevándorlók vannak olyan képzettek, mint a Fidesz szavazók, és az angolt vagy franciát még jobban is beszélik. És ez igazolt statisztikai felmérés, nem hasból mondom."

Nyilván igazad van, és pusztán csak úgy szórakozásból nem dolgoznak az elmúlt 2-3 évben németek által befogadott menekültek, vmi pár százalékuk dolgozik csak

látjátok feleim szümtükkel 2018.04.29. 10:53:17

@midnightcoder2:

Jah, kérem romániai területekről előbb jött az értelmiségi még a kádárizmusban, majd később, amikor már elfogytak, akkor a kevébé okosak. Már a világ csak ilyen, vannak benne kevésbé okosak is. Tőlünk is mentek, majd az "okosabbak", tanulékonyabbak 90-ben vissza is jöttek. Soroljam?

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.29. 10:55:35

@Jankove: A youtube-ra hivatkozol igazolásképpen?! Te elmebeteg szinten hülye vagy. A youtube-on bármilyen hülyeségre van "igazolás"!:)

Például, hogy egy anakonda megevett egy élő embert:

youtu.be/xBaVF6WNxnc

te tényleg minden szart beszopsz?! ennyire ostoba vagy?!

midnightcoder2 2018.04.29. 10:57:09

@Brendel Mátyás: Ezért mondom, hogy kb. úgy érvelsz mint WMiki. Eleve, honnan a fenéből mondanád meg egy papírok nélküli nigériai bevándorlóról hogy diplomás atomfizikus aminek állítja magát, vagy egy fifikás kecskepásztor ? Már feltéve persze, ha a statisztikát kitöltő polgár ő maga is nem atomfizikus, amit azért picit kétlek. Azaz a messziről jött ember kb. azt mond amit akar. Amiből ki lehet indulni tömeges bevándorlás esetén, az a kibocsájtó országok átlagos képzettsége. Ami a legtöbb esetben nem túl fényes, pont azért tartanak ott ahol.

2018.04.29. 11:02:28

@Brendel Mátyás: "A magyar Fidesz szavazókat logikád szerint le kéne lőni Hegyeshalomnál"

Mi EU tagok vagyunk (sajnos) ezért minket megillet a szabad helyváltoztatás joga. Afrika nem EU tag. Közel kelet sem.

"Annyira sem beszélnek angolul vagy franciául, mint az afrikaiak bevándorlók."
Nemrég olvastam egy statisztikát, nyelvtanulási hajlandóságban nem rosszabb a helyzet magyarországon, mint az eu más tagállamaiban. Néhány éve franciaországban jártam, ott még az idegenforgalmi szempontból felkapottnak mondott vendéglátóipari egységekben sem akartak angolul megszólalni.

"nem képzettebbek az afrikai bevándorlóknál "
Ne beszélj többesszámban, elég ha csak magadat sorolod ide.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.29. 11:03:14

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

"Igen, ha a hazámat el akarják foglalni vagy ide betelepedve túl akarnak bennünket szaporodni, akkor minden lelkifurdalás nélkül lelőném őket, amennyiben felszólításra nem fordulnak vissza. Ez az ÉN hazám, nem az övék."

Akkor a németek és osztrákok ilyen erővel lelőhetnék a kitelepedő magyarokat

""2) Azért lőnéd le őket, mert más a bőrszínűk."

Az okot fent leírtam."

Nem, mert a hasonló magyarok lelövésével nyilván nem értenél egyet. Most elsősorban Nyugat Európa felől nézzük a dolgokat, hiszen a Földközi-tengerről volt szó. Németországban több kelet európai (köztük magyar) bevándorló van, mint afrikai. Vagy mindkettőt (tehát a magyart is) lelövik a határon, vagy nem. Választhatsz!

Te csak a bőrszín miatt lőnél emberekre.

"Bízd rám és a kormányra, mit és hogyan."

Az Orbán kormány semmit nem csinál a Földközi-tengeren.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.29. 11:04:21

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

"Igen, fosok tőlük"

Kovacs Nocraft Jozsefne
2018.04.28. 09:29:02

"Nem fosok miattuk"

te már annyira leépültél, hogy még a székletedet sem tudod szabályozni. De okoskodsz, és reklámozod, hogy egy Down kóros debil vagy.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.29. 11:07:00

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "Igen, fosok tőlük"

Kovacs Nocraft Jozsefne
2018.04.28. 09:29:02

"Nem fosok miattuk"

te már annyira leépültél, hogy még a székletedet sem tudod szabályozni. Azt se tudod már, hogy mitől fosol, mitől nem. Össze-vissza fosol és nem fosol.

De okoskodsz, és reklámozod, hogy egy Down kóros debil vagy.

2018.04.29. 11:08:36

@Brendel Mátyás: "Te elmebeteg szinten hülye vagy. "

Anyáddal beszélj így ha megengedi.

"te tényleg minden szart beszopsz?!"

Ezt úgy mondod mintha te mindenhol ott lennél a világon ahol történik valami, és elsőkézből értesülnél. Miközben benned még az alapvető szelektivitás képessége sincs meg, hogy eldöntsd valamiről kb. mi kamu, és mi nem az. Nálad csak egy számít: ki mondja. Szánalmas barom.

midnightcoder2 2018.04.29. 11:10:04

@Brendel Mátyás: "Akkor a németek és osztrákok ilyen erővel lelőhetnék a kitelepedő magyarokat"

Egyrészt, az EU ilyen szempontból többé-kevésbé egy országnak számít, ezen belül szabad a tőke és a munkaerő áramlása. Másrészt a kitelepedő magyarok nem migránsok hanem expat-ok. Azaz hasonló kultúrából hasonló nyelvtudással, használható képzettséggel érkeznek. Ami a migrik többségéről nem mondható el, ez a németeknél mára már többé-kevésbé feketén-fehéren ki is derült.

Ha a csökkenő népességet valaki migrikkel próbálja pótolni, akkor kb. úgy fog járni mint mi az ómigráns kisebbségünket: a népességet ugyan pótolják, de a GDP-hez alig tesznek hozzá valamit, a költségvetésnek leginkább a kifizetési oldalán jelennek meg. A német orvost nem fogja pótolni az afgán kecskepásztor.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.29. 11:10:35

@Jankove: adjál nekem légyszíves 100 milliót, kitalicskázhatod tőlem, megveszem a lakásod és az autód belőle!

tuti megéri neked! az ilyen hülyék, mint te, beveszik az ilyet.

egyébként de facto is hülyeség, amit írsz:

ertelemblog.wordpress.com/2018/01/22/tobb-penzt-visz-e-ki-az-eu-mint-amennyit-ad/

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.29. 11:11:42

@Kovacs Nocraft Jozsefne: ott a blogban a statisztika és a hivatkozás, te funkcionális analfabéta!

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.29. 11:13:35

@desw: de erre megoldásuk nincs. az, hogy "tárgyalnak" nem megoldás, mert mi van, ha a másik fél nem egyezik bele?! és tárgyalni az EU is tárgyal.

pont ezt vétózta most meg a csuti geci

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.29. 11:14:21

@desw: "közös EU-s megoldás kell a külső határok védelmére."

most vétózta meg a hazug, náci geci! erről szól a cikk!

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.29. 11:17:56

@Jankove:

1) A dublini egyezményt Orbán aláírta.

2) Ennek értelmében sok százezer bevándorlót lehetne visszatoloncolni Magyarországra.

3) Magyarország el kellene, hogy bírálja őket

4) Ehelyett az EU csak 1400-at kért

5) Orbán ezt is elgecizte

6) Egyébként ennél többet befogadott, tehát még titeket is átbaszott.

7) Németországban kb a bevándorlók felének adtak státuszt. Tehát kb ennyi tényleg menekült. Egyébként a 2015-ösök kb fele tényleg szír is volt.

fingod nincs semmiről, össze-vissza hazudozol. ennyit tudsz, hülye náci.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.29. 11:21:16

@desw:

"Ők is illegálisan és erőszakosan mennek pl Londonba? Ha igen, lőjék őket is! "

1) tehát az 1956-os menekülteket szerinted le kellett volna lőni, ugyanis illegálisan lépték át a határt

2) a kvótások nem illegálisan jönnének Magyarországra.

3) az érvelés az volt, hogy aki bevándorol, és eláraszt egy országot, azt le kell lőni, bőrszíntől függetlenül. az "illegális" kérdés nem érv, mert most pont arról vitatkozunk, mi legyen legális.

ha te most például lelősz egy bevándorlót a magyar határon, mert illegálisan lépett át, akkor te is illegális dolgot cselekszel. sőt, szerintem a határőr sem lőheti le a ilyen bevándorlókat a jelenlegi törvények szerint.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.29. 11:21:51

@desw: szerintem azt lőjük agyon, aki illegálisan lelő bevándorlókat! merthogy ez nem legális.

Weißkopf 2018.04.29. 11:23:32

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "Hol is van ez az EU alapszerződésében?" Nem tudom, nem olvastam a nevezett okmányt, nézzen utána kegyed, Mrs. Besserwisser. A korrektség azt diktálja (normális emberek esetében), hogy a jogokkal kötelességek is járnak. (Orbán és követői persze fütyülnek erre.)

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.29. 11:25:24

@desw: Schaubild 3

ertelemblog.wordpress.com/2017/09/04/a-menekult-kerdesrol/

januárban több, mint 250 ezer dolgozott, már évi 100 ezer munkába állításánál tart a folyamat. az akadály inkább nyelvi.

de a magyarok közül se sokan beszélnek németül. szóval ebben a magyarok nem különbek, az meg, hogy a németeknek ez megéri, és megcsinálják, az az ő dolguk.

jobban teljesítenek mint Magyarország, majd sipítoztok, hogy már megint nem értük utol a Nyugatot, már megint a szar irányba mentünk.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.04.29. 11:27:33

@Brendel Mátyás:

A miattuk és a tőlük szavak jelentésének különbségén gondolkodj el kicsinyég.

2018.04.29. 11:28:26

@Brendel Mátyás: "egyébként de facto is hülyeség, amit írsz"

Jó cikket linkeltél. Röviden, tömören leegyszerűsítve az van benne, hogy a kiáramló pénzeket nem kell számolni, "mert az alma összehasonlítása lenne a körtével" csak a bejövő átutalásokat. Voilá! Mostmár be van bizonyítva, hogy magyarország nettó haszonélvezője az EU-nak. Tudod ez az egész olyan, mit akarok kihozni belőle úgy számolom. Még mindig azt kérdezem, ha Magyarország olyan kurva nagy ráfizetés az EU-nak, és ráadásul állandóan szálka is vagyunk a szemükben, miért nem dobnak ki, mint macskát szarni? Nem kell hozzá közgazdásznak lenni, hogy tudd a választ.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.29. 11:29:11

@midnightcoder2: mondom, elmebajos vagy.

a Fideszről szóló statisztika bemondásra készült, a bevándorlókról szóló az a német bevándorlási hivatal statisztikája. azért a német bevándorlási hivatal utána tud nézni annak, hogy egy bizonyos diploma létezik-e, illetve a több hónap folyamán a menekülttől kérhetnek iratpótlást.

tehát a bevándorlókról sóló statisztikában csak kevesebb hazugság lehet, mint a Fideszről szólóban. a Fideszről szólónál sokkal inkább igaz lehet, hogy a Fideszes barom behazudta a diplomát. tehát valójában a Fideszesek simán lehetnek még ennél is hülyébbek.

itt vagy például mindjárt te, aki még ennyit sem bírt végiggondolni.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.04.29. 11:29:14

@Weißkopf:

Értelek, szóval hivatkozol rá, de megmutatni nem tudod.

"Mrs. Besserwisser"

Ezt még gyakorold.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.04.29. 11:33:21

@Brendel Mátyás:

"a bevándorlókról szóló az a német bevándorlási hivatal statisztikája. azért a német bevándorlási hivatal utána tud nézni annak, hogy egy bizonyos diploma létezik-e, illetve a több hónap folyamán a menekülttől kérhetnek iratpótlást."

Ez különösen jól működik az útlevelüket a szerb határon eldobó "szíreknél".

Mellesleg a német hatóságoknak több százezer "menekült" hollétéről halovány rózsaszín fingjuk sincs. További több százezer személyazonosságáról szintúgy: Born on January 1st.

De csak hazudozz tovább, te elmebeteg.

midnightcoder2 2018.04.29. 11:35:15

@Brendel Mátyás: És mégis, szerinted hogy a fenébe tud utánanézni a német bevándorlási hivatal, hogy a papírok nélkül jött Kunta Kinte kecskepásztor vagy forgorvos ? Vagy egyáltalán az-e akinek mondja magát ? Van egymillió migrid, ehhez van pár száz olyan embered aki legalább a kötőszókat ismeri az adott nyelven, és egy rakás olyan országod ahol lőnek. Erre a Mindenható Német Bevándolási Hivatal majd simán megmondja hogy Kunta-Kinte eleve onnan jön-e ahonnan mondja, az-e akinek mondja magát, és persze olyan végzettsége van-e mint amit állít magáról. És persze megismétli mindezt a többi egymillióval is.

Ezért mondom, hogy neked kb. annyi eszed van mint a WMiki-nek, csak te más újságokat olvasol. De ugyanúgy képtelen vagy használni a fejed azon kívül hogy szögeket verj vele a falba.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.29. 11:35:17

@Jankove:

"Mi EU tagok vagyunk (sajnos) ezért minket megillet a szabad helyváltoztatás joga. Afrika nem EU tag. Közel kelet sem."

Most pont arról van szó, hogy az EU az afrikaiaknak és araboknak is adna bizonyos jogokat, amikből a magyaroknak sokkal többet megadott. Te meg hisztizel, hogy neked jár, de a másiknak nem jár, mert egy pszichopata, rohadt geci fasz vagy..

"Nemrég olvastam egy statisztikát, nyelvtanulási hajlandóságban nem rosszabb a helyzet magyarországon, mint az eu más tagállamaiban."

faszt, a magyarok bűn rosszak ebben.

jakubmarian.com/wp-content/uploads/2014/05/conversation-english-eurobarometer.jpg

" Néhány éve franciaországban jártam, ott még az idegenforgalmi szempontból felkapottnak mondott vendéglátóipari egységekben sem akartak angolul megszólalni."

Franciaországban éltem. A hotelben, vidéken büszkén válaszoltak angolul a tört franciámra.

Mint látod, hülye vagy, fingod nincs a világról, a statisztikát fordítva tudod. A személyes tapasztalatodat azt hiszed, hogy erősebb érv a statisztikáknál. Nekem több tapasztalatom van a világról, mint neked.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.29. 11:36:53

@Jankove:

"Anyáddal beszélj így ha megengedi."

Anyádat toloncold ki az országból!

"Ezt úgy mondod mintha te mindenhol ott lennél a világon ahol történik valami, és elsőkézből értesülnél. "

Nem, de nem a youtube-ról tájékozódok. Ez iszonyat nagy baromság. És nyugaton több országban sok évig éltem. Nem kell youtube-videókat néznem arról, mi van Franciaországban és Németországban, mert tudom.

2018.04.29. 11:38:50

@Brendel Mátyás: "fingod nincs semmiről, össze-vissza hazudozol. ennyit tudsz, hülye náci"

Neked ki nem náci bazmeg? A szónak az értelmével sem vagy tisztában gyökér!

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.29. 11:42:08

@midnightcoder2:

"Egyrészt, az EU ilyen szempontból többé-kevésbé egy országnak számít, ezen belül szabad a tőke és a munkaerő áramlása. Másrészt a kitelepedő magyarok nem migránsok hanem expat-ok."

Te is csak annyit tudsz, hogy ha az EU a magyaroknak megad bizonyos jogokat, akkor még jó hogy, ha ugyanez az EU másoknak is akar adni fele annyi jogot, akkor meg ugrálsz, mert pszichopata, geci fasz vagy.

" Azaz hasonló kultúrából hasonló nyelvtudással, használható képzettséggel érkeznek. "

A magyarok kevésbé beszélnek angolul és franciául, nem képzettebbek, és inkompatibilis, náci kultúrával rendelkeznek. A Fideszesek főleg. "Logikád" szerint simán vissza kéne vonni az EU tagságot, és le kéne lőni a magyarokat az osztrák határnál.

" a németeknél mára már többé-kevésbé feketén-fehéren ki is derült."

A németeknél nagyon jól mennek a dolgok. Lassan 300 ezer menekült állt munkába, évi 100 ezer fölött jár a tempó.

"A német orvost nem fogja pótolni az afgán kecskepásztor. "

Viszont a magyar kecskepásztor náci, mint ti, az igen.

Még egyszer mondom:

a bevándorlók nem képzetlenebbek
jobban beszélnek nyugati nyelveket
a magyarok meg többségében nácik

egyértelműen a magyarok lelövésére van több ok a te "logikád" szerint.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.29. 11:43:56

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

"A miattuk és a tőlük szavak jelentésének különbségén gondolkodj el kicsinyég. "

Értem, tehát te fosol a feketéktől, de nem miattuk.

Ez így még rosszabb. Ezek szerint te elismered, hogy nem a feketék miatt fosol a feketéktől, hanem amiatt, hogy ostoba náci vagy.

midnightcoder2 2018.04.29. 11:44:52

@Brendel Mátyás: "És nyugaton több országban sok évig éltem. Nem kell youtube-videókat néznem arról, mi van Franciaországban és Németországban, mert tudom"

Még Magyarországban sem tudod hogy mi van mondjuk Tiszanánán, csak azért mert leéltél pár évet mondjuk Budapest belvárosában.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.29. 11:46:02

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

rögzítsük jegyzőkönyvbe:

2018.04.29. 11:04:21 Kovacs Nocraft Jozsefne:

"Igen, fosok tőlük"

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.04.28. 09:29:02

"Nem fosok miattuk"

Azaz Kovacs Nocraft Jozsefne fosik a feketéktől, de nem miattuk fosik a feketéktől, hanem más miatt. Ez a más meg mondjuk ki, hogy az, hogy egy ostoba náci. Bevallotta.

2018.04.29. 11:50:18

@Brendel Mátyás: "Nekem több tapasztalatom van a világról, mint neked. "

Igen. Lassan 30 ezer hozzászólással csak ezen a blogon elsőre ordít rólad hogy a tapasztalataidat honnan szerzed.

"Franciaországban éltem."

Helyesbítsünk. Franciaországból neteztél.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.29. 11:52:05

@Jankove: Nézd, kis agybajoskám, az EU olyan, hogy szinte nincs folyamat arra, hogy kirakjanak valakit. Sajnos úgy alkották meg, hogy erre nem figyeltek oda. Ennek ellenére, emellett folynak azok a folyamatok, amelyek Orbanisztán kirakására irányulnak. Vagy legalábbis arra, hogy egy ennyire geci ország ne tudjon már ingyenélősködni mások kárára. Ilyenek az eljárások, amelyek Orbanisztán ellen folytak és folynak. És már vannak tervek arra, hogy a következő ciklusban Orbanisztán ne kapjon túl sok ingyen segílykét.

Csak tudod, az EU demokratikus, nem pedig egy önkényuralmi rendszer, mint Orbanisztán.

Másrészről viszont az EU-ból kilépni, azt könnyű. ott a Brexit esete. Bár az intő példa is rá, hogy ha egy ország esetleg ostobán így dönt, akkor igen gyorsan kopogtat a valóság az ajtón.

Szóval, bazdmeg, ha olyan szar Orbanisztánnak az EU-ban, mi a jó büdös kurva faszért nem lép ki?!

Ja, és mi a faszért támogatja Orbán sokkal jobban a multikat, mint az előző kormányok?!

www.napi.hu/magyar_gazdasag/megduplazta_a_multiknak_adott_tamogatast_az_orban-kormany.656027.html

Orbán téged is átbasz, te hülye faszfej, vedd már észre!

midnightcoder2 2018.04.29. 11:53:25

@Brendel Mátyás: "Te is csak annyit tudsz, hogy ha az EU a magyaroknak megad bizonyos jogokat, akkor még jó hogy, ha ugyanez az EU másoknak is akar adni fele annyi jogot, akkor meg ugrálsz, mert pszichopata, geci fasz vagy."

Az EU nem ingyen adta azokat a bizonyos jogokat. Kap érte piacot, kap érte képzett, EU kompatibilis munkaerőt. Egy orvos kiképzése több tízmillió forint, és amikor elmegy innen a frissen képzett fiatal orvos, ezt a nyugatiak megkapják ingyen.

Afrikából pedig kapnak ingyen jól képzett kecskepásztorokat.

"A magyarok kevésbé beszélnek angolul és franciául, nem képzettebbek, és inkompatibilis, náci kultúrával rendelkeznek."
Az expatok általában beszélnek angolul vagy németül, esetleg franciául, mivel kinn nekik dolgozniuk kell, és nem üldögélni egy menekülttáborban. A nácizmus pedig az EU jövője. A kérdés, hogy fehér vagy fekete nácik lesznek-e 100 év múlva az EU-ban.

"A németeknél nagyon jól mennek a dolgok. Lassan 300 ezer menekült állt munkába, évi 100 ezer fölött jár a tempó"
Csak aztán egyre kevesebb olyan melót fognak találni, amit végzettség és nyelvtudás nélkül is be lehet tölteni, és kitermeli a német minimálbért.

"Még egyszer mondom"
Attól még nem lesz igaz. Ha a migrik képzettebbek lennének, akkor nem kecsketenyésztésből élnének hanem szoftverfejlesztésből.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.29. 11:53:26

@Kovacs Nocraft Jozsefne: a Fideszesebbek hülyébbek a menekülteknél, ez ellen semmi érved nincs. Mert a Fideszesek tisztán bemondásra mondták a végzettségüket.

Ezt nem sikerült felfognod, te húgyagyú náci kurva!

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.29. 11:54:58

@Kovacs Nocraft Jozsefne: A Fideszesek bemondásra mondták a végzettségüket, mégis hülyébbek a bevándorlóknál. Ezt nem sikerült felfognod, te húgyagyú náci kurva!

midnightcoder2 2018.04.29. 11:55:57

@Brendel Mátyás: "Másrészről viszont az EU-ból kilépni, azt könnyű. ott a Brexit esete. Bár az intő példa is rá, hogy ha egy ország esetleg ostobán így dönt, akkor igen gyorsan kopogtat a valóság az ajtón."

Egyrészt pont a BRExit mutatja hogy kurvára nem könnyű, másrészt az hogy az angolok hogy jártak ezzel, majd kb. 10-20 év múlva derül ki. Ma csak a rövid távú károk látszanak, a hosszú távú előnyök viszont nyilván nem.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.29. 12:00:06

@midnightcoder2:

"És mégis, szerinted hogy a fenébe tud utánanézni a német bevándorlási hivatal, hogy a papírok nélkül jött Kunta Kinte kecskepásztor vagy forgorvos ?"

Kunta KInte bemondja a nevét, Kunta Kinte megmondja, hogy a Kinshassai Orvosi Egyetemen végzett fogorvosként 2013-ban. Írnak az egyetemnek, és ha tényleg, akkor valószínűleg mindkét adat stimmel, amennyiben Munta Kinte nem egy nagyon gyakori név, és az adat nem szerepel az egyetem honlapján. Ha szerepel, akkor további keresztkérdések.

Tudod a hivatalnokok nem feltétlenül zsenik, de nem is olyan hülyék, mint te.

"Van egymillió migrid, ehhez van pár száz olyan embered aki legalább a kötőszókat ismeri az adott nyelven, és egy rakás olyan országod ahol lőnek. Erre a Mindenható Német Bevándolási Hivatal majd simán megmondja hogy Kunta-Kinte eleve onnan jön-e ahonnan mondja, az-e akinek mondja magát, és persze olyan végzettsége van-e mint amit állít magáról. És persze megismétli mindezt a többi egymillióval is."

Most olyan bevándorlókról volt szó, akik például Nigériából jönnek. Jó eséllyel beszélnek angolul (pláne, ha diplomás, mert ez egyetemi képzés ott angolul folyik).

Te funkcionális analfabéta vagy, nem figyelsz oda, amit írok, és igazolok. Te hülyébb vagy még a kecskepásztor Kinte Kuntánál is, mert annak van józan kecskepásztori esze, neked még azod sincs.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.29. 12:01:55

@midnightcoder2: btw, ha fogorvos, akkor nyilván fogorvosként akar dolgozni, és akkor úgyis tesztelni fogja szakember, és elég kockázatos behazudni a dolgot.

de te 3 napnál tovább nem látsz a 4 elemiddel, te kecskbaszó, hülye náci!

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.29. 12:02:26

@Jankove: A szónak az értelmével sem vagy tisztában gyökér!

2018.04.29. 12:03:40

@Brendel Mátyás: "Viszont a magyar kecskepásztor náci, mint ti, az igen."

Áruld már el, hogy a hozzád hasonló magyar és fehérember gyűlölő miért nem költözik sierra leonéba? Miért jó neked még mindig itt?

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.29. 12:03:51

@midnightcoder2: Tiszavasváriban is éltem. De a lényeg az volt, hogy jobban tudom, mi van Franciaországban és Németországban, mint a youtube-on, és 888-on nevelkedett agyhalott náci a tyúkólból, Tiszanánán.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.29. 12:05:20

@midnightcoder2: Jobban tudom, mi van Frnaciaországban és Németországban, mint a húgyagyú, kecskebaszó náci, Tiszanánáról, aki a tyúkólból nézi a youtube-ot.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.29. 12:06:08

@Jankove: "Franciaországból neteztél. "

Te meg Mucsaröcsögéből, a tyúkólból.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.29. 12:09:58

@midnightcoder2:

"Az EU nem ingyen adta azokat a bizonyos jogokat. Kap érte piacot, kap érte képzett, EU kompatibilis munkaerőt. Egy orvos kiképzése több tízmillió forint, és amikor elmegy innen a frissen képzett fiatal orvos, ezt a nyugatiak megkapják ingyen."

most is erről van szó, csak te egy geci fasz vagy, aki hisztizik, ha az óvónéni másik gyerekkel is játszik.

"Afrikából pedig kapnak ingyen jól képzett kecskepásztorokat."

hányszor mondjam már, hogy vannak olyan jól képzettek, és jobban beszélik a nyelvet, mint a náci magyar kecskepásztorok?!

"Az expatok általában beszélnek angolul vagy németül, esetleg franciául, mivel kinn nekik dolgozniuk kell, és nem üldögélni egy menekülttáborban."

Az Afrikából bevándorlók közül sokkal többen beszélnek.

"Csak aztán egyre kevesebb ..."

megint a lázálmaid. fingod nincs Németországról.

"Attól még nem lesz igaz. Ha a migrik képzettebbek lennének, akkor nem kecsketenyésztésből élnének hanem szoftverfejlesztésből. "

Ha a magyarok képzettek lennének, nem EU segílykéből, és nem közmunkából élnének.

Én igazoltam, amit mondtam, te csak Orbán faszából szopod a hazugságot.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.29. 12:12:59

@midnightcoder2:

"Egyrészt pont a BRExit mutatja hogy kurvára nem könnyű"

A brittek már kurva könnyen kiléptek volna, ha közben nem jöttek volna rá, hogy milyen szar is az, és nem akarnák a jogokat, ami az EU tagsággal jár. Azért húzódik el a dolog, mert a britek a szabad piacot mégis szeretnék.

", másrészt az hogy az angolok hogy jártak ezzel, majd kb. 10-20 év múlva derül ki. Ma csak a rövid távú károk látszanak, a hosszú távú előnyök viszont nyilván nem. "

Már kiderült, mert a toryk már most belátták, hogy hülyeség volt: úgy akarnak kilépni, hogy bent maradjanak. A szabad piacot szeretnék megtartani. Ami egyértelmű beismerése annak, hogy az EU jó dolog.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.29. 12:13:32

@Jankove: miért nem költözöl Észak Koreába? ott nincs menekült.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.29. 12:21:33

@midnightcoder2:

"Ha a migrik képzettebbek lennének, akkor nem kecsketenyésztésből élnének hanem szoftverfejlesztésből. "

figyeljük meg az ostoba nácik világképét!

1) Vannak ugye kecskepásztorok és szoftverfejlesztők. Más nincs is.

2) A szofverfejlesztők nem vándorolnak nyugatra. Magyarok sem. Ja de!

3) Más magyarok se vándorolnak nyugatra. Ja de, a nem szoftverfejlesztő, és nem kecskepásztor magyarok közül is sokan is vándorolnak nyugatra.

4) Egyébként a kecskepásztor magyaroknak nehéz nyugatra vándorolni. Ők szavaztak a Fideszre.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.29. 12:52:57

@midnightcoder2: Van egy csomó magyar Borsodban, Szabolcsban, stb. aki kecskepásztor. Nyilván van egy csomó képzetlen Közép-Afrikában is. Ezek közül nagyon kevesen jutnak el nyugatra, mert se pénzük, se esélyük nincs (képzettség hiánya), se a nyelvet nem beszélik. Ez ügyben a Közép-afrikaiak jobba állnak, mert sokan tudnak angolul vagy franciául, bár nem a legképzetlenebbek.

A kicsit képzettebbek már inkább eljuthatnak Nyugatra, mennek is. A nagyon képzettebbek meg pláne. Ez Nyugatnak jó is, és kényelmes is.

Tehát eleve van egy természetes szűrő, mert azok, akiknek nagyon hiányzik a nyelvtudásuk és a szakképzettségük valószínűleg el se indulnak, sőt, el se tudnak indulni.

Közép-Afrikában ez a szűrő egyébként sokkal erősebb, hiszen több pénz is kell az úthoz, meg elég nehéz lehet úgy átjutni a Szaharán, Líbián, az embercsempészekkel beszélni, hogy valaki csak bantu nyelven tud. De biztos megesik, ahogy borsodi koldus, kurva, és kubikos is van Németországban.

Szóval a Közép-afrikaiak nyilvánvalóan válogatottabb emberek. És emellett annyival nem szarabb ott az oktatás, mint Magyarországon. Most már Magyarországon is kurva szar az oktatás, köszönhetően Orbánnak.

desw 2018.04.29. 13:24:29

@Brendel Mátyás:

"januárban több, mint 250 ezer dolgozott, már évi 100 ezer munkába állításánál tart a folyamat. az akadály inkább nyelvi."

Hazudsz!

2014-ben, tahát még a nagy invázó előtt már kb 100k dolgozott, 2018-ban összesen 250k, tehát a növekmény 150k legfeljebb.

És azért ~1,5 millióból 150k dolgozó laza 10%-os foglalkoztatási rátát mutat. Mindezt úgy, hogy 2015-ben ment 900k migri, azaz már 2 teljes év biztos eltelt.

Azért én erre nem lennék ennyire büszke, b+!

És biztos vannak magyarok is, akik NémetO-ban csak segélyen élnek, de kizárt, hogy 90-uk!

midnightcoder2 2018.04.29. 15:47:41

@Brendel Mátyás: Egyrészt Orbán ide vagy oda, az oktatásunk klasszisokkal jobb mint a migrik kibocsájtó országaiban. Nálunk ha nem sérült szellemileg, az utolsó szabolcsi ómigri is tud írni és olvasni, számolni.

Afrikából a migrik nem business classon jönnek. És hogy honnan van a pénz ? Összedobhatja a rokonság, lehet egy sikeres rablógyilkosi karrier megkoronázása, finanszírozhatják bűnözői csoportok akik aztán ideát Pl. kábszer eladására használhatják a delikvenst. Ha nagyon ide akar jönni valaki mondjuk Közép-Afrikából, az idejön. És szerintem egyre többen fognak nagyon akarni.

2018.04.29. 16:16:54

@Brendel Mátyás: "Tehát eleve van egy természetes szűrő, mert azok, akiknek nagyon hiányzik a nyelvtudásuk és a szakképzettségük valószínűleg el se indulnak, sőt, el se tudnak indulni."

Ezt nem értem. Eddig azt hazudoztátok, hogy ezek "menekültek" akik a kaszással a nyomukban spuriztak át egy fél világot. Most akkor mégiscsak gazdasági bevándorlókról beszélünk, akik egy jobb világ reményében rúgták ránk a nem lézető határvédelem kapuit?

2018.04.29. 16:19:05

@Brendel Mátyás: "Tiszavasváriban is éltem."

Mesélj, ott milyen a net ? Ugyanazokat a bejáratott faszságokat olvasgattad ott is?

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.29. 18:04:39

@desw:

"2014-ben, tahát még a nagy invázó előtt már kb 100k dolgozott, 2018-ban összesen 250k, tehát a növekmény 150k legfeljebb."

2014 óta a növekmény tényleg 150 ezer, de 2017 január óta 100 ezer. tudod, exponenciális növekedés. ja, az egy nácinak, a húgyagyával magas

ertelemblog.files.wordpress.com/2017/09/fluchtlingearbeitsmarkt.png?w=840

amiből az is következik, hogy a növekmény idén várhatóan még magasabb.

"És azért ~1,5 millióból 150k dolgozó laza 10%-os foglalkoztatási rátát mutat. Mindezt úgy, hogy 2015-ben ment 900k migri, azaz már 2 teljes év biztos eltelt."

Azért én erre nem lennék ennyire büszke, b+!"

ahhoz képest, hogy nem is tudtak németül, meg, hogy a törvények akadályozták őket, meg, hogy ez LEGÁLIS munka ám, nem ám fekete munka, én erre büszek lennék. Orbanisztán errre nem vállalkozott, Orbanisztán ilyet nem tud, Orbanisztán ehhez hülye és lusta.

"És biztos vannak magyarok is, akik NémetO-ban csak segélyen élnek, de kizárt, hogy 90-uk! "

viszont mennyi magyar él segélyen (közmunkán) Magyarországon!

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.29. 18:06:28

@midnightcoder2:

"Egyrészt Orbán ide vagy oda, az oktatásunk klasszisokkal jobb mint a migrik kibocsájtó országaiban."

faszt.

" Nálunk ha nem sérült szellemileg, az utolsó szabolcsi ómigri is tud írni és olvasni, számolni."

faszt. tele van funkcionális analfabétával, és pont ezek a Fidesz szavazók.

"Összedobhatja a rokonság, lehet egy sikeres rablógyilkosi karrier megkoronázása, finanszírozhatják bűnözői csoportok akik aztán ideát Pl. kábszer eladására használhatják a delikvenst. Ha nagyon ide akar jönni valaki mondjuk Közép-Afrikából, az idejön. És szerintem egyre többen fognak nagyon akarni. "

hát a magyarok között ez még jellemzőbb, tele van Németország magyar kurvákkal és stricikkel.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.29. 18:08:02

@Jankove: 2015-ben voltak szír menekültek. Afrikából inkább gazdasági bevándorolók jönnek (van köztük is menekült, el kell bírálni őket). tudom, ez már két bit, annyi kapacitása egy nácinak már nincs.

midnightcoder2 2018.04.29. 18:38:05

@Brendel Mátyás: "faszt. tele van funkcionális analfabétával, és pont ezek a Fidesz szavazók."

A te alternatív valóságodban.

"hát a magyarok között ez még jellemzőbb, tele van Németország magyar kurvákkal és stricikkel. "
Azok a "magyarok" leginkább ómigik. A legszebb példái annak, hogy az eltérő kultúrájú civilizációk még évszázadok alatt sem tudnak normálisan integrálódni.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.29. 19:57:08

@midnightcoder2:

ők a Fidesz szavazói, te nyomorék Fideszes!

24.hu/kozelet/2018/04/19/a-nyomorgo-falu-ahol-mindenki-a-fideszre-szavazott/

index.hu/belfold/2017/05/16/integrity_lab_kutatasa_a_diplomasok_sorra_fordulnak_el_a_fidesztol/

hirhatar.com/a-borsodi-fajban-majdnem-az-egesz-falu-a-fideszre-szavazott/

"Azok a "magyarok" leginkább ómigik. A legszebb példái annak, hogy az eltérő kultúrájú civilizációk még évszázadok alatt sem tudnak normálisan integrálódni. "

látom, végig jártad a német kuplerájokat, hogy ilyen jól tudod. Én nem, úgyhogy például az index riportműsorából tájékozódtam:

index.hu/video/2016/04/06/magyar_lanyok_nyugaton_2._parkapcsolatok_prostitucio_nemetorszag/

Van benne cigány gyanús, de a többség se nem néz ki cigánynak, se cigányos akcentusa nincs.

Az alternatív valóságban te élsz, Orbán faszára vagy rákapcsolva, onnan kapod a lét folyamatosan.

desw 2018.04.29. 20:13:57

@Brendel Mátyás:

"amiből az is következik, hogy a növekmény idén várhatóan még magasabb."

Oké, csak közben jön az utánpótlás is. Tavaly vmi 190k jött.

Egyébként csak azt nem értem, hogy ha ilyen klassz dolog ez NémetO-nak, akkor miért erőltetik ránk a migránsokat? Jót akarnak nekünk is, mi? Olyan rendesek ezek a németek, most meghatódtam!

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.29. 20:48:28

@desw:

ez az ábra azon országokról amelyekből, 2015-ben jött az a kb 1 millió

ertelemblog.files.wordpress.com/2017/09/fluchtlingearbeitsmarkt.png?w=840

ezekből tavaly már elenyészően kevés jött.

itt van egy jelentés az összes migránsról:

statistik.arbeitsagentur.de/Statischer-Content/Statistische-Analysen/Statistische-Sonderberichte/Generische-Publikationen/Auswirkungen-der-Migration-auf-den-Arbeitsmarkt.pdf

mindjárt az első ábra a dolgozókról szól, akiknek száma évi több, mint 300 ezerrel nőtt,, és a munkanélküliekről, akikek száma 10 ezerrel csökkent.

aztán ugrálhatsz, de a tények, azok tények.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.29. 20:51:10

@desw:

"Egyébként csak azt nem értem, hogy ha ilyen klassz dolog ez NémetO-nak, akkor miért erőltetik ránk a migránsokat? Jót akarnak nekünk is, mi? "

Igazából nem a németek erőltetik ránk őket. Az olaszok és görögök bevándorlóiból adnának át. Németország kb annyi bevándorlót kapott, amennyit kezelni tud, a görögök és olaszok kapnak túl sokat.

Orbanisztán meg olyan szarul teljesít, hogy 1400 bevándorló is földhöz vágná. Én meg ezt nem értem. Hogy lehet ez, hogy Orbán szerint mi vagyunk Európa legjobban teljesítő állama, csak éppen a legkevesebb bevándorló vágja földhöz Orbanisztánt?!

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.30. 00:14:18

@midnightcoder2: hát, ha számodra még nem derült ki, hogy a Brexit szívás volt, akkor sajnállak.

tradingeconomics.com/united-kingdom/gdp-growth-annual

midnightcoder2 2018.04.30. 06:16:26

@Brendel Mátyás: Az MSZP szavazóiról is össze lehetett szedni hasonlót amikor még voltak. mno.hu/migr_1834/fantasztikus-europa-a-nyirsegben-502401

A videódon én kettőt láttam aki nem cigány.

midnightcoder2 2018.04.30. 06:17:13

@Brendel Mátyás: "hát, ha számodra még nem derült ki, hogy a Brexit szívás volt, akkor sajnállak."
Ha nem tudod megkülönböztetni a rövid és a hosszú távú folyamatokat, sajnállak.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.30. 06:42:02

@midnightcoder2: ja, mutatóban, több, mint 10 éve. egyedi eset. a Fidesz viszont tendencia.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.30. 06:50:36

@midnightcoder2: hosszú távú folyamatokról keresztkérdés:

akkor ugye igaz, hogy Orbán első uralkodása alatti fellendülést a Bokros csomagnak köszönhetjük, azaz az MSZP-nek, és nem Orbánnak?!

midnightcoder2 2018.04.30. 07:14:50

@Brendel Mátyás: Egészen pontosan az MSZP kormányzás második felének. Mert az első fele egy katasztrófa volt. És persze annak, hogy Bokros bácsi eladott egy rakás dolgot, Pl. a magyar energetikai rendszer nagy részét, ráadásul nem annyira nagyon kedvező feltételekkel. De így sikerült egész jó irányba vinni a dolgokat, amit Orbánék kb. 2000 végéig tartottak is. Aztán, amikor az MSZP elkezdte tolni az osszuk meg a kiváló makrogazdasági eredmények gyümölcseit a kisemberekkel, amiből később a jóléti rendszerváltás programja lett, Orbánék is lazítottak a gyeplőn, ez látszik is az akkori adatokon. De ez is kevés volt a nyeréshez, Megyó majd pedig Fletó ügyesen a lovak közé dobta a gyeplőt, amiből olyan eredmények születtek amilyenek, és aminek a hosszú távú hatásai szintén érvényesek a mai napig. Az, hogy akkor sikerült duplájára emelni az államadósságot, illetve a GDP 55%-áról felvinni 80% környékére, a mai napig érezteti a hatását. Orbán nem csinált túl sok jó dolgot sem az első ciklusában sem azóta, csak nem kúrta el mint az MSZP az utolsó két ciklusában. És ne gyere azzal, hogy válság volt, mert az volt a szlovákoknál is, és ők picit másképp néztek ki 2010-re mint mi.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.30. 07:25:41

@midnightcoder2: tehát azt mondod, hogy az, hogy ma "Magyarország jobban teljesít", az Medgyessy és Gyurcsány érdeme. Hiszen most vagyunk a 10-20 év múlva időszakban.

midnightcoder2 2018.04.30. 07:57:31

@Brendel Mátyás: Nem teljesít jobban. Stagnál. 2010 és 2014 között pedig még ez sem volt igaz. És igen, ez Medgyessy és Gyurcsány "érdeme". Ha normálisan tették volna a dolgukat, ma kb. ott tartanánk ahol a szlovákok.

MEDVE1978 2018.04.30. 08:22:48

@Brendel Mátyás: Na figyelj idióta (úgy tűnik ennyi a fogalomkészleted, ezért mostantól olyan gyönyörű neveket fogsz kapni, mint amilyeneket te aggatsz másokra).:

1. Szakképzett munkaerő elvándorlás: azt írod hülye barom, hogy Magyarországról is elvándorolnak a szakemberek nyugatra. Te fasz, ez is egy negatív folyamat, ezért nincs orvos a kis falvakban. Te hülye geci, fogd már fel, hogy ha a legális bevándorlási lehetőségeket kibővítik Afrika felé, ugyanúgy a gazdagabb, képzettebb réteg fog idejönni, ezzel csökkentve az ottani élet minőségét.
2. Bantu négerek és a francia. Ettől még szakképzetlenek. Valamint két országban beszélnek franciául Európában. Érdekes, a tapasztalat mégsem azt mutatja, hogy masszívan importálnák az afrikaiakat a franciák. Inkább lassítani próbálják a folyamatot, ahogy bálványod Macron is.
3. Faszt, én ahhoz kötném a segélyezését ezeknek az országoknak, hogy demográfiailag mennyire tudnak fenntartható pályát produkálni. Jelenleg nem ehhez kötik, hanem ahhoz, hogy mennyi bantut géppuskáznak le a határon.

"Ja, végül: a bevándorlók németoszágban képzettebbek, mint a Fidesz szavazók."
Nem vagyok érintett, ha sértegetni akartál seggfej, nem a FIDESZ-re szavaztál, viszont ez téged minősít, hogy ilyen baromságokat beszélsz.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.30. 09:59:03

@midnightcoder2: tehát azt mondod, hogy a Fidesz "Magyarország jobban teljesít" propagandája hazug?! A Fidesz hazugságot nyom a hülye szavazóknak sok év óta, közpénzből?! A Fidesz agymosást végez?!

Nem kéne neked az ellenzékre szavaznod?!:)

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.30. 10:09:39

@MEDVE1978:

"1. Szakképzett munkaerő elvándorlás: azt írod hülye barom, hogy Magyarországról is elvándorolnak a szakemberek nyugatra. Te fasz, ez is egy negatív folyamat, ezért nincs orvos a kis falvakban. "

Értem, tehát azt javasolod, hogy a magyarokat is le kell lőni Hegyeshalomnál.

"2. Bantu négerek és a francia. Ettől még szakképzetlenek. Valamint két országban beszélnek franciául Európában."

Speciel négyben: Franciaországban, Belgiumban, Luxemburgban és Svájcban lehet nagyon jól boldogulni francia nyelvtudással. De hát ezt honnan is tudná egy olyan náci, mint te, a haláli nagy "képzettségével".:) Hogy ebből Luxemburgot hanyagoltad, még elnézhető volna, de vajon Belgiumot vagy Svájcot felejtetted még el?!

" Érdekes, a tapasztalat mégsem azt mutatja, hogy masszívan importálnák az afrikaiakat a franciák. "

Tehát azt mondod, hogy Franciaországban egészen jelentéktelen a bevándorlás aránya, ugye?! Ez azért egy nácitól egészen új elem. Eddig az ellenkezőjét hallottuk.

" Faszt, én ahhoz kötném a segélyezését ezeknek az országoknak, hogy demográfiailag mennyire tudnak fenntartható pályát produkálni. Jelenleg nem ehhez kötik, hanem ahhoz, hogy mennyi bantut géppuskáznak le a határon."

De, sok segélyezés van, amely ehhez kötött. De hát amilyen művelt náci vagy, ezekről nem tudsz.

foreignpolicy.com/2017/07/12/danes-tout-family-planning-aid-to-africa-to-limit-migration-to-europe/

www.independent.co.uk/News/uk/politics/family-planning-international-development-aid-dfid-priti-patel-africa-asia-a7834441.html

www.pop.org/clintons-foreign-family-planning-targets-africa/

Pont az általatok utált nyugat, az EU országok, és az USÁ-ban pont a demokraták támogatnak ilyeneket.

"viszont ez téged minősít, hogy ilyen baromságokat beszélsz."

Az téged minősít, hogy az igazolást ignorálod, mert nem tetszenek a tények.

ld ebben a blogban a vége felé, felmérések, hivatkozásokkal.
ertelemblog.wordpress.com/2017/09/04/a-menekult-kerdesrol/

látjátok feleim szümtükkel 2018.04.30. 10:16:53

@midnightcoder2: "És igen, ez Medgyessy és Gyurcsány "érdeme". Ha normálisan tették volna a dolgukat, ma kb. ott tartanánk ahol a szlovákok."

Ja, persze. Ha a világválságot te megoldottad volna jobban, akkor rajta!
A két kormányt részben azok az elvtársak baszarintották el, akik megvilágosodva, illetve fejlődve ( egy kommentelő szavaival élve ) gyorsan átálltak az akkori ellenzékhez, és már nem elvtársnak, hanem nertársnak hívatták magukat.

midnightcoder2 2018.04.30. 10:26:12

@látjátok feleim szümtükkel: Ja, a világválság a szlovákokat nyilván elkerülte. Megyó még 2003-ban is 2006-os magyar euróról beszélt. Szar sem lett 2008-ra, eurója csak a szlovákoknak lett 2010-re, igen a válság után. Addigra nekünk már céldátumunk sem, az országot pedig már egy éve a Bajnai válságmenedzselte, miután a Fletó pánikszerűen távozott a süllyedő hajóról. Annyira pánikszerűen, hogy utána egy hónapig legalább ment a castingolás az MSZP-ben, míg végül Bajnai nagy kegyesen elvállalta, és amúgy igen profin le is vezényelte. Azóta is őt tartom az messze a legjobb miniszterelnöknek aki a gengszterváltás óta az ország élén állt, azzal együtt is, hogy azért jóval könnyebb dolga volt mint bárki másnak előtte és utána. De pontosan azt és úgy tette, amit és ahogy kellett, és ezt sem előtte sem azóta nem mondhatja el egyik sem magáról.

látjátok feleim szümtükkel 2018.04.30. 14:22:03

@midnightcoder2:

Azért ne felejtsd el, Szili nagysád most ott osztja az igét, akiket a Gyurcsány kormány idején a pokolba kívánt akkor, vagy talán már akkor is bomlasztotta a balodalt? Nem kell mindent Gyurcsányra kenni, mert abban a pártban nem volt diktatúra, mint a fideszben. Ezt a pártvezért és a veztést nem lehet kritizálni, nem úgy, mint a szicikat anno. Ezért nem ment a Gyurcsánynak a szükséges intézkedések átverése. Késégtelen, hogy az Orbán pártegybentartási módszere a sikeresebb, de az már nem siker, hogy a párt tagjai is kussolnak, nem merik elmondani ami nem teccik nekik. Olvasd csak el Lázár mit mondott arról, hogy párton belül is drukkoltak annak, hogy ő veszítsen. De megkritizálni senki nem merte. Ez a nagy különbség, amit nem birtok lenyelni.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.05.01. 00:01:32

"Az elmúlt tíz évben 45 ezer francia zsidó ember menekült el Izraelbe, mert nem viselték el az antiszemitizmust. A 2015-ös migránsválság óta különösen romlott a helyzet, a muszlimok feltűnően erőszakosabbakká váltak. Mindennapos, hogy megtámadják a zsidó embereket, fizikailag is bántják őket. 2015 óta közel 20 ezer zsidó vándorolt ki Franciaországból."

www.origo.hu/nagyvilag/20180430-migrans-muszlim-francia.html

Az iszlám bevándorlás elősegítése az antiszemitizmus legújabb és legaljasabb formája. A "menekültek" befogaadása örvén a zsidók legádázabb, halálos ellenségeinek tömegeit importálják a nyugat-európai országok.

chrisred 2018.05.03. 05:17:30

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Rettegnek, mert a lakóhelyükön 100 emberből kettő arab lett, ezért a Közel-Keletre menekülnek. Logikusnak tűnik.

shakespeare 2018.05.03. 06:56:30

" a munkaerőpiac ijesztő torzulása." Itt felnevettem, szoval igy kell sopankodni es negativ szinben feltuntetni az abszolut sikert a berek emelkedeset es a munkanelkuliseg jelentos csokkeneset :-)

Semmi baj, a jobboldalnak a jobbikkal egyutt negyotode van a magyar parlamentben, ami valjuk be elegendonek tunik arra, hogy ennel a blognal tobb szo es lehetoseg ne jusson az ilyeneknek.

S ez igy van jol. Nagyon jol.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.05.03. 11:56:21

@chrisred:

A cikk szerzőjével vitatkozz ezen, ne velem. Na meg a tényekkel. :)

chrisred 2018.05.04. 05:11:17

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Egy origós propagandistával vitatkozni? Annak aztán sok értelme lenne. :)

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.05.04. 05:24:09

@chrisred:

Csöppet se zavarjon, hogy a cikk francia statisztikai adatokon alapul. Magad is ellenőrizheted.

chrisred 2018.05.06. 08:02:55

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Némileg zavar, ha francia hatósági adatokról van szó, mert azt feltételezné, hogy az idegenrendészeti hatóságok nyilvántartják az országból távozó francia polgárok vallási/etnikai hovatartozását. Csak akkor hinném el, ha bemutatnák a vonatkozó formanyomtatványt, amit ki kell tölteniük. Ugyanis az útlevélben nincs ilyen rubrika. Ha azt írtad volna, hogy az izraeli adatoktól van szó, amik a letelepedési kérelmükből származik, hitelesebb lenne.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.05.06. 13:38:12

@chrisred:

Felőlem akár izraeli adatok is lehetnek. Vagy francia zsidó szervezetekéi. A lényeg mindenképp az, hogy az iszlám bevándorlás miatt megnőtt az antiszemita támadások száma, emiatt nőtt a zsidók kivándorlása is.

Én ezt államilag gerjesztett antiszemitizmusnak hívom. Mondjuk Franciaország múltját ismerve nem nagyon lepődöm meg rajta, de azon igen, hogy az antiszemitizmust élesen elítélő EU milyen vehemensen támogatja, sőt elősegíti az európai zsidóság kiüldözését Európából. Mert ugyan miként lehet értékelni azt, hogy a zsidóság esküdt ellenségeit, a zsidóságtól a létezés jogát is elvitató tömegeket telepítenek be az EU-ba?

Ennek csak egy neve lehet: ANTISZEMITIZMUS.

chrisred 2018.05.06. 18:29:01

@Kovacs Nocraft Jozsefne: És honnan lehet tudni, hogy megnőtt a kivándorlások száma? Ez legfeljebb akkor derülhet ki, ha a 2008 előtti adatokkal vetjük össze.

Nekem ebből a statisztikából pusztán az jön le, hogy az utóbbi tíz évben évente átlagosan 4-5 ezer francia állampolgár utazik kilencven napon túli tartózkodás céljából (tehát nem turista vízummal) Izraelbe, aminek a célja lehet akár családi, tudományos, tanulmányi vagy egyéb foglalkoztatási jellegű is. Egy 65 milliós országot tekintve ez nem túl nagy szám. Ha kiderül, hogy az előző tíz évet tekintve ez a szám megduplázódott, azzal talán már lehet valamit kezdeni.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.05.07. 19:06:07

@chrisred:

Tehát azt implikálod, hogy a megtöbbszöröződött antiszemtia atrocitások nem növelik a zsidók kivándorlását. Érdekes elmélet, de kevéssé hihető.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.05.08. 07:37:46

@chrisred:

"Petitio principii"

Valóban, köszönöm az önkritikádat.

chrisred 2018.05.11. 05:52:08

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Tévedés, amire gondolsz, az a szalmabáb érvelés. lásd ezt: "Tehát azt implikálod, hogy a megtöbbszöröződött antiszemtia atrocitások nem növelik a zsidók kivándorlását." A petitio principii nem arra vonatkozott, amit a vitapartner szájába akartál adni, hanem amit magad akartál eladni saját érvelésként.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.05.11. 07:33:23

@chrisred:

Akkor máskor fogalmazz egyértelműen.
süti beállítások módosítása