Morcos kávé

Mélyen tisztelt Magyar Kormány, kedves Fidesz-KDNP koalíció!

2017. december 21. - Kávésember

Ezúton szeretnék köszönetet mondani Önöknek az országért végzett áldozatos munkájukért.

Köszönöm, hogy nem szavazhatok sem levélben sem elektronikus úton, így legalább jobban megismerhetem az országot mikor fél napot utazok a nagykövetségre, majd fél napot haza, de legalább az aznapi keresetem miatt nem kell aggódnom.

Köszönöm, hogy lepusztították az egészségügyet, boldog vagyok hogy a környezetemben megszaporodtak a kiválóan képzett magyar orvosok és egészségügyi dolgozók. Mégis szívesebben megy egy honfitársához az ember ha elkapja a hasmenés, nem igaz?

Köszönöm, hogy szétzilálták az oktatási rendszert, így legalább egy cseppet sem sajnálom hogy a majdan születendő gyermekem nem otthoni iskolába jár majd és nem magyarul fog tanulni.

Köszönöm, hogy a letelepedési kötvények által mintegy húszezer migránst sikerült beengedni az országba, legalább a gazdag terroristák inkább Magyarországra mennek és nem ide. Jó érzés, hogy onnan a távolból is figyelnek a biztonságomra. Azért meg egyenesen rajongok hogy a helikopterfetisiszta és baráti köre iszonyat pénzt kaszáltak rajta miközben az állam milliárdokat bukott. Jut is, marad is.

Köszönöm, hogy külpolitikai megnyilvánulásaik alkalmával mindig sikerül annyi marhaságot összehordaniuk, hogy kollégáimnak, akik figyelik a nemzetközi híreket nem kell külön viccoldalakat nézniük, elég ha Önökre figyelnek.

Valamint végül de egyáltalán nem utolsó sorban köszönöm hogy a (párt)Állami Számvevőszék mintegy 663 millió forintra büntette Magyarország legerősebb ellenzéki pártját, most legalább mindenkinek tiszta milyen aljas és ocsmány módszerekkel építik a neokommunista diktatúrájukat. Most őszintén: elfogyott a pénz? Stadionra kell? Mucsaröcsögén még nincs fűtött gyep? Vagy Viktor, a kis g...arázda nem oszt vissza eleget?

Végezetül nem maradt más hátra mint hogy karácsony lévén békés, boldog ünnepeket kívánjak Önöknek, kifejezve abbéli reményem hogy a 2018-as karácsonyt már én is otthon ünnepelhetem. Önök pedig (bízom benne) börtönben.

Maradok tisztelettel:
Kávés "Kalandor" Ember

P.S.: Tulajdonképpen azt sem bánnám ha már azelőtt eltakarítaná Önöket egy előrehozott választás vagy mondjuk forradalom, esetleg egy sáskajárás.

A bejegyzés trackback címe:

https://morcoskave.blog.hu/api/trackback/id/tr5313517247

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gábor Pali 2017.12.22. 07:26:25

Kedves maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző! A "bircaman" találó!

VaradiJanos 2017.12.22. 16:37:28

@Gábor Pali: nem tetszett, hogy kritizálták a hülye gyereked firkálmányát?

Brix 2017.12.22. 16:43:38

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: Van ami azért mégis igaz: az egeszségügyi dolgozók 80%-àt àtverték a béremeléssel. A màsik ügy: az ellenzéki pàrtok Szàmvevőszéki megregulàzàsa sem volt fair...Pl az Lmp- t azért akarjàk megbüntetni, mert egy 13. Kerületi putri lakàst , ami " székhàz" , " csak" havi 400 ezer ft-ért bérelnek..

midnightcoder2 2017.12.22. 16:50:22

"Köszönöm, hogy lepusztították az egészségügyet, boldog vagyok hogy a környezetemben megszaporodtak a kiválóan képzett magyar orvosok és egészségügyi dolgozók."

Az egészségügy kb. a gengszterváltás óta le van pusztulva. A legtöbbet épp a szocik pusztítottak rajta, a nagy kórházbezárások Fletóék nevéhez köthetők. Az OPNI bezárása miatt Pl. egy rakás félőrült hajléktalan mászkál Budapest utcáin. Éljen az emberekről remekül gondoskodó baloldal!

Más kérdés, hogy ma sokkal könnyebb kimenni mindenkinek, legyen az orvos vagy szoftverfejlesztő. Ha a nyelvtudás megvan, és keresett a szakmád, és fiatal vagy, akkor előtted a világ. Ezt hozta a 2006-os EU-ba lépés, majd a fő célpont tagországok munkaerőpiacot védő nyitási moratóriumának lejárása.

"Köszönöm, hogy szétzilálták az oktatási rendszert, így legalább egy cseppet sem sajnálom hogy a majdan születendő gyermekem nem otthoni iskolába jár majd és nem magyarul fog tanulni."

Az oktatási rendszer az egészségügyhöz képest csak szarabb lett a Kádár rendszer óta, de az igazi nagy elkúrásokat itt is a baloldalnak köszönhetjük. Pl. kisegítő iskolák megszüntetése, deszegregáció. Nyilván sokat segít az oktatás hatékonyságán, ha az iskolában a tanító azzal van elfoglalva, hogy az épp őrjöngő hülye Pistike ne dobáljon különböző bútorokat a többire, akik ilyenkor rutinszerűen menekülnek a padok alá. Aztán később a Pistike megtanulja, hogy ő ugyan nem okos, de erős... Tény, hogy Orbánék finoman szólva nem javítottak a változásokkal az oktatási rendszeren, de hogy ők zilálták volna szét, az azelőtt olyan remekül működő oktatást, megint csak költői túlzás. Ráadásul, ugye a legnagyobb baj vele az, hogy poroszos. Na most, kedves postoló, jó eséllyel te is a poroszos magyar iskolarendszerben tanultál. Meg az orvosod is. És megálljátok a helyeteket kinn, annak ellenére, hogy nektek ráadásul a nyelvi akadályokkal is meg kell küzdeni, plusz úgy vagytok kinn hogy semmi személyes kapcsolatotok nincs, és jó eséllyel kb. egy szál gatyában érkeztetek az országba, és mindent a nulláról kell(ene) felépíteni, hogy utolérd Pl. azt a németet, angolt, franciát, aki anyanyelvi nyelvtudással indul, vannak helyi rokonaik, gyerekkori barátaik, kapcsolataik különböző előző munkahelyekről, és főleg felhalmozott tőkéjük. És a szar magyar oktatással együtt is, a többségnek ez a mutatvány sikerülni szokott.

"Köszönöm, hogy a letelepedési kötvények által mintegy húszezer migránst sikerült beengedni az országba, legalább a gazdag terroristák inkább Magyarországra mennek és nem ide."

A gazdag terroristák eleve nem jönnek nyugati országba. Mert hogy ott körözik őket. A gazdag terroristák maradnak a Közel-Keleten, itt csak a végrehajtók vannak, akik nem annyira gazdagok, és simán bejönnek a többi migrivel. Amúgy pedig kis hazánkból mindenki oda megy, ahová akar.

"Valamint végül de egyáltalán nem utolsó sorban köszönöm hogy a (párt)Állami Számvevőszék mintegy 663 millió forintra büntette Magyarország legerősebb ellenzéki pártját, most legalább mindenkinek tiszta milyen aljas és ocsmány módszerekkel építik a neokommunista diktatúrájukat."

Ez viszont tökéletesen igaz.

Isaac Milo Mendez 2017.12.22. 17:20:55

Kedves blog író. Szánalmasan a béka feneke alatt vagy. Ha elmentél mi közöd van ahhoz ami itthon történik? Kritizálni mindenki tud. Messziről lehet mondani bármit.
Tettél valamit azért, hogy az országod jobb legyen?
Ja, nem? Akkor kussolj:))))))

Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.12.22. 17:45:00

@VaradiJanos: Lehet legalja fideszes módjára gorombáskodni, de attól még az írás minden szava igaz. Hazánk egy korrupt ocsmány bűzlő "mészároslőrinc" ország lett a fidesz uralkodása alatt.

Medgar 2017.12.22. 18:26:32

@Én tudom jól: Nem jól tudod. midnightcoder2 jól összefoglalta

guvat 2017.12.22. 18:33:02

Minden szava igaz! Orbán 12459 kórházi ágyat szüntetett meg, bevezette a "teljesítmény volumen korlátot" és bezáratta az OPNI-t. Barátunk így kénytelen külföldön ápoltatni magát... Nekünk is jobb,hogy nem itthon acsarkodik, de nagy összegben mernék fogadni, hogy ha súlyosan megbetegszik, akkor vissza eszi ide a rosseb. Még Kertész Imre is ezt az utat választotta...

2017.12.22. 18:52:51

"Köszönöm, hogy nem szavazhatok sem levélben sem elektronikus úton, így legalább jobban megismerhetem az országot mikor fél napot utazok a nagykövetségre, majd fél napot haza,..."
Szavazz ott, ahova hazamesz, a nagykovetsegtol fel napnyira.
Aki nem el Magyarorszagon, nem Magyarorszagon adozik, az ne akarjon szavazni es beleszolni a magyarorszagi ugyekbe.
En szavazhatnek levelben, zaklat is a zorban rendszeresen, de en ugy erzem, nem ott fizetem az adot, nem szavazok arrol, hogy mi legyen ott.

egy_siraso 2017.12.22. 19:31:49

Ez egy fosh post volt.

Birom, hogy manapság már a legkevesebb értelemmel biró postok is kikerülnek az index cimlapra.

Bicepsz Elek 2017.12.22. 19:56:48

@vanvelemenyem:
1, Segelyesek(cigo es nem cigo)
2, hataron tuli magyarok
Na akkor nekik is meg kell vonni a szavazati jogukat/levelben szavazasi jogukat

MAS:
ORBAN NEM A LEGJOBB HAVER!! AZ egyetlen "haver" aki meg nem akarja kiarulni a Nyugatnak az orszagot se gazdasagi javak(eromuvek, vizmuvek stb.), se demografia(migransok beozonlesenek meg nem akadalyozasa)kerdeseben!!!
Orbannal jelenleg nincs jobb, o lesz a minoszterelnok!!
Ennyi!!

VaradiJanos 2017.12.22. 20:03:04

Miért akarsz szavazni? Nem ti ugattok állandóan, hogy ne szavazhassanak az állampolgárságot kapott külhoni magyarok, mert nem ide fizetnek adót? Kettős mérce, tökfej?

2017.12.22. 20:04:40

@Bicepsz Elek: Igy van. Aki nem fizet Magyarorszagon adot, az ne szavazhasson arrol, hogy kik lopjak el a kovetkezo negy evben az adofizetok penzet. Segelyesek es hataron kivululiek ne szavazzanak!!! Kulonosen ne a 89 eves jozsiba aki eleteben nem hagyta el az erdelyi falujat, es az "ide tessek huzni az x-et" mariska nennnye, aki vilageleteben olvasni se tanult meg es szuletese ota segijjjes.

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.12.22. 20:46:26

Te buta demagóg segg ! A lengyel meg a román orvosok is a Zorbány miatt mentek ki ,okoska??
Tudod ez történik, ha valakik felelőtlen módon , korlatozás nélkül összeeresztenek egy egyszeres munkabérű munkaeőpiacot egy ötszörös munkabérűvel.
Itt lett volna szükség kvótákra, nem az illegális migráció ügyében..

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.12.22. 20:47:46

@vanvelemenyem: Az elzászi németek is szavazhatnak a német választásokon, és a besszarábiai románok is a románon..

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.12.22. 20:53:56

@guvat: Vissza bizony.. Egy ismerősöm úgy ment ki, hogy vagy tíz évig vissza se jön ebbe a "kurva országba", aztán a síbalesete után (térdszalag problémák)-szembesülve a brit állami egészségüggyel-migiscsak itthon műttette meg a térdét..

2017.12.22. 21:04:11

@EU zászlót mindenhova!: igen, es ha egy masik orszag nekunk megfelelot csinal, akkor bezzeg ok, ha nekunk nem tetszot, akkor fujjj.
Felhivom figyelmedet arra, hogy Magyarorszagon is be kene vezetni nehany mas orszagbeli torvenyt, ugyanis megcsalt az asszony, es bezzeg X orszagban becsuletgyilkossagnak szamit, ha kitekerem a nyakat, itt meg lecsuknak erte...
Hmmmm?

Nzoltan 2017.12.22. 21:18:53

Annyira le van pusztulva az egészségügy, hogy a kint dolgozók többsége is hazajár kezeltetni magát ha nagy a baj.

Nzoltan 2017.12.22. 21:25:24

Egyébként miért van az, hogy mindig olyan posztok kerülnek ki a főoldalra, amit már többen megírtak?

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.12.22. 22:46:06

@vanvelemenyem: A világ számos országában természetes, hogy azok az állampolgárok is szavazhatnak, akik nem az ország területén élnek.
Nálunk egyébként csak listás szavazatot adhat le a külhoni magyarok zöme..

odysszeusz 2017.12.22. 22:59:40

@vanvelemenyem: Gondolom ez minden nem itthon élő magyarra áll...a székelyekre is??
Egyébként akik NEM életvitelszerűen élnek itthon (azokat AKIK IDE A CSALÁDJUKNAK PÉNZT KÜLDENEK..nem tudom hová tenni) azok tényleg ne szavazzanak arról hogy én itt mekkora szarban éljek! Ezzel egyetértek nagyon...de akkor mi legyen a székelyekkel...kérdem! Merugye ők se életvitel szerűen se nem küldenek...velük mi legyen? Remélem tudod...

2017.12.22. 23:24:34

@EU zászlót mindenhova!: Pusztan azert, mert valaki mas csinal valamit, szamomra nem eleg indok arra, hogy en is csinaljam... Mert nem etikus, hogy en ugyan mashol elek, mashol fizetek adot, de abba beleszolok, hogy te, a te otthonodban milyen part alattvaloja legyel. Es nekem, a kibicnek semmi sem draga, mert ugysem en szivok majd, hanem te. Olyanok (is) szavaznak Magyarorszag jovojerol, akik soha eletukben nem jartak ott - es olyanok, akik 278-an vannak bejelentve a mucsai egyszobas valyoghazba, hogy szavazzanak ... na kire is....? Es kozben soha eletukben egy honapot se nem adoztak, se nem eltek Magyarorszagon.
Erted...? Az nem szabad, hogy mertekado legyen, hogy mas orszagok mit csinalnak! Ott nem vasarolhato meg az allampolgarsag, nem veheted meg a zoldkartyad, ott nem jelentkezhetsz be kamuallampolgarkent, hogy nyugdijat huzhass az allamtol... Nagy kulonbseg...

2017.12.22. 23:34:22

@odysszeusz: szekelyek, akik Magyarorszagon elnek, szavazzanak. Akik nem elnek es nem adoznak Magyarorszagon, azok mire fel dontenenek barmirol is ami ott tortenik, ahol ok sok esetben meg turistakent sem jartak? Aron batya, aki 79 eves es sosem jart csak a falujaban, meg a kozeli kisvarosban eladni a termenyeit, miert van joga beleszolni a Magyarorszagon elok eletebe???? Azert mert beikszelte, hogy o szekely, vagy magyar????
Neeeem, aki nem el evente legalabb 185 napot Magyarorszagon, es nem fizet eves adot Magyarorszagon, annak ne legyen joga beleszolni a Magyarorszagon tortentekbe, akar szekely, akar vajdasagi, akar felvideki.

VaradiJanos 2017.12.22. 23:36:02

@vanvelemenyem: akár kitántorgott londoni mosogató?

2017.12.22. 23:36:26

....es ugyanigy ne szavazzon a posztolo sem, ahogyan en sem fogok (pedig en megtehetnem levelben, nem ugy mint a posztolo)

VaradiJanos 2017.12.22. 23:37:50

@vanvelemenyem: ezen a logikán maradva, ha netán tizennyolcszor annyi adót fizetek mint te, akkor érjen tizennyolcszor annyit a szavazatom?

2017.12.22. 23:38:59

@VaradiJanos: akar kitantorgott mosogato. Fizet adot Magyarorszagon es el Magyarorszagon evi 185 napot? Nem? Akkor ne szavazzon, menjen mosogatni. Szavazzon az, aki a mindennapokban is elvezni fogja a szavazasanak az eredmenyet (vagy nem). De kivulrol ne szoljon bele semmibe.

2017.12.22. 23:41:01

@vanvelemenyem: nem, ne erjen 18× annyit, mert akkor a te logikad szerint egy gazszerelo dontene el mindent. Nem, csak siman, fizet adot = szavazzon, nem fizet adot = ne szavazzon

2017.12.22. 23:43:37

@VaradiJanos: nem, ne erjen 18× annyit, mert akkor a te logikad szerint egy gazszerelo dontene el mindent. Nem, csak siman, fizet adot = szavazzon, nem fizet adot = ne szavazzon

VaradiJanos 2017.12.22. 23:44:12

@vanvelemenyem: akkor ha befizet minden külhoni magyar 100 ft adót, akkor szavazhat?

2017.12.22. 23:46:14

@VaradiJanos: nem, mert nem el eletvitelszeruen evi legalabb 185 napot Magyarorszagon.

VaradiJanos 2017.12.23. 00:10:32

@vanvelemenyem: és a 185 napot hogy kívánod leellenőrizni?

2017.12.23. 00:16:16

@VaradiJanos: ezer mod lenne ra, de egyik sem lenne elfogadva, mert akkor nem lehetne mutyizni meg csalni :D

VaradiJanos 2017.12.23. 00:20:17

@vanvelemenyem: miért mutyizás és csalás a külhoniak szavazása? És csak anyagi vonzata lehet egy adott kormány tevékenységének?

Senki A. 2017.12.23. 00:32:26

@vanvelemenyem: Kivétel vagy, ha igazat mondasz.

2017.12.23. 00:57:36

@VaradiJanos: kiforgatod a szavaimat. Nem AKAROD megerteni, amit mondok.
@Senki A.: Igazat mondok. Es nem Magyarorszagon elek. Es nem is szavazok annak ellenere, hogy rendszeresen kapok szavazasra felhivast.

na__most__akkor 2017.12.23. 07:00:08

Ha jól olvastam, itt Magyarországról van szó, magyar választásokról, magyar törvényekről.
Na most akkor beszéljünk magyarul. Mindenki, akinek véleménye van, elmondhatja - magyarul. Magyar betűkkel, magyar ékezetekkel. Merthogy ez egy magyar téma.

Lassan írom, hogy aki csak lassan tud olvasni, az is értse: M A G Y A R

Aki meg nem tudja, éppen kivel van a menye (pölö @van vele menyem:) az fogja be a szófosó száját, és állítsa be a hülye gépét és az okos telefonját, vagy maradjon meg a seggfej kategóriában.

Aztán szigorúan a témához:
1. Aki sohase élt itt, sohase adózott, ne szavazzon.

2. Aki kiment, és többé nem akar visszajönni - nincs bejelentett magyar lakcíme, bankszámlája, regisztrációja hivatalos magyar elektronikus honlapon - ne szavazzon.

3. Akinek lakása, lakcíme, bankszámlája, regsatöbbije van itthon - tehát lehetősége, hogy visszatérjen ha a dolgok jobbra fordulnak (nem sok esély, mit mondjak...) az szavazhasson olyan könnyen, ahogy csak lehet. Nem csak listán, mert regisztrált HELYE van Magyarországon.

Megjegyzem:
Nem vagyok kívülálló.
Egyik gyerekem - az ötből - és három unokám - a húszból - Hollandiában él.
Van budapesti lakásuk és lakcímük; a család kezeli, hogy meglegyen, amikor hazajönnek. Ha és akkor, és mégegyszer HA...

Az unokák gépein három billentyűkiosztás választható:
- holland az iskolai leckékhez
- angol, kifelé a világra
- magyar a gyökerekhez (=nagyszülékhez)

Otthon a papa állítja be.
Az iskolában a tanító néni. A pakisztáni kölöknek is; (migráns, migráns, terrorista, Soros - tudod a leckét...)

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2017.12.23. 07:13:24

@Isaac Milo Mendez: Baszod, akkor az erdélyi, felvidéki, kárpátaljai magyaroknak mi a fasz közük van Magyarországhoz? Ők soha nem laktak itt, soha egy fillér adót nem fizettek itt, és mégis a magyar kormány és a geci öles nyelvcsapásokkal nyalja a valagukat. Ők tettek már valamit az országért, azon kívül, hogy áhitatosan hallgatják hallgatják O1GV-t Tusványoson?
Az a magyar, akit ez a kormány és az intézkedései elkergettek Magyarországról, valószínüleg tett már le valamit az asztalra, csak elege lett a kormányból,a kilátástalanságból, a pénztelenségből, hogy napi 48 órát kell dolgozni azért, hogy annyit keressen, amennyit a nyugat európai hasonló beosztású melós, orvos, tanár, ápoló...
Addig, ha megnézed, Magyarországon folyamatosan rohad le minden. Az egészségügy, az oktatás, a bérek, minden.
De a sok O1GV hívő csak éljenezze az "vezért", hátha jövőre is kap némi alamizsnát. Én tényleg nem értem, hogy a Fidesz szavazóknak nem tűnik fel, hogy folyamatosan át vannak verve? Hogy minden pénzt levesznek rólunk, és csak O1GV haverjai járnak jólmindennel, legyen szó vasúti beruházásról, atomerőmű építésről , autópálya építésen át az olyan "apróságokig" mint egy kastély felújítása?
Mert nekem ezzel már halálosan tele van a hócipőm, és jövőre a választások után, már én is erősen elgondolkozom azon, hogy nyugdíjas létemre, melyik európai országban kezdhetem újra az életemet.

midnightcoder2 2017.12.23. 07:27:24

@vanvelemenyem: Pontosan. Se a romániai magyarnak, se a londoni tányérmosogatónak, se a soha adót nem fizetett segílykésnek, akarom mondani közmunkásnak nem kellene hogy szavazati joga legyen.

Nancsibacsi 2017.12.23. 08:37:17

"Köszönöm, hogy nem szavazhatok sem levélben sem elektronikus úton"
Eleve mi motivál arra, hogy szavazzál? Kb semmi közöd Magyarországhoz azon kívül, hogy az a szerencsétlenség ért, hogy ez az anyanyelved. Mégis honnan veszed a bátorságot ahhoz, hogy mások dolgába beavatkozz, külsősként? Van aki itt él - nem neki kellene inkább szavaznia?
Aki életképes, az itt is kiválóan boldogul - ez fáj nektek, külföldre szakadtaknak, hogy ezen a ponton megbuktatok.

HorseFucker 2017.12.23. 10:19:15

Mi van rohadt Geci-huszárok ? (fizetett fideSS trollok) Fáj az igazság anyabaszók ?
Te is Batyu baszd meg szopjad 1000rel a vén cigány geci faszát !
Retkes kurva anyátokat, minden igaz amit írt a blogos csávó !
Lasssan már olyanokat mond az grazi elmebeteg, hogy EU nélkül is működik a fejlődés!
Akkor mégis az apja véreres faszát fog ellopni a rohadt bandájával?
Mondjuk tudhatná a kis bolsi geci a tud.szoc. előadásról, hogy a forradalom mindig felfalja gyermekeit....

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.12.23. 10:22:38

@vanvelemenyem: De más esetben ugye minta Németország? Akkor lehet példaként felhozni ugye? Aki A-t mond mondjon B-t is..A szabad világban teljesen általános, hogy a nem az adott ország területén élő állampolgárok is szavazhatnak pártlistákra, helyi jelöltekre persze nem.

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.12.23. 10:33:59

@The Ghost Wolf O1G: "Az a magyar, akit ez a kormány és az intézkedései elkergettek Magyarországról, valószínüleg tett már le valamit az asztalra,"

Aha, mondjuk az az orvos, aki az egyetem után azonnal lefalcolt nyugatra, az mennyi adót is fizetett itt? Semennyit. Sőt az adófizetők pénzén tanulhatott.
Most akkor ő szavazhasson? Hogy is van ez?

VaradiJanos 2017.12.23. 10:43:44

@na__most__akkor: természetesen pont úgy kell szabályozni a választási rendszert, hogy a te családodra pont megfeleljen.

VaradiJanos 2017.12.23. 10:44:59

@The Ghost Wolf O1G: őseik többet tettek az országért, mint a tieid, de te úgysem látsz ki a kicsinyes mindennapjaidból

VaradiJanos 2017.12.23. 10:46:22

@HorseFucker: kikergetett a lányod a hálószobájából és most ideges vagy?

Netuddki. 2017.12.23. 12:40:58

A tolvajfidesz fizetett bérkommentelői szépen ellepték ezt a szart is. Legalább moderálhatnál, így normális embernek nincs kedve hozzászólni se...

2017.12.23. 13:31:56

@EU zászlót mindenhova!: SEHOL nem irtam, hogy kovessuk barmelyik orszagot. Es ne forgasd ki a szavaimat.
@VaradiJanos: ismet, nem akarod erteni a mondandomat. Vagy nem vagy kepes ra.

Itt es most befejezem a trollok eteteset.

Scott Tenorman Must Die 2017.12.23. 13:37:11

már a második mondat hazugság, nem is olvastam tovább. ha nem trükközik (csal), akkor szavazhat levélben

Scott Tenorman Must Die 2017.12.23. 13:44:33

@Netuddki.: jólvan kovi, nyugszik! jön már a Doktor úr a haloperidol injekcióval

vergyula 2017.12.23. 13:59:15

@Scott Tenorman Must Die: ha van magyarországi lakcíme, az csalás?

Az EREDETI 2017.12.23. 14:05:44

@Nancsibacsi: "Eleve mi motivál arra, hogy szavazzál? Kb semmi közöd Magyarországhoz azon kívül..."
Ja a szülei, testverei, baratai meg a holdon élnek? Vagy elkepzelhetetlen hogy egyszer haza szeretne terni egy normalis orszagba? Honnan veszed a batorsagot?

Scott Tenorman Must Die 2017.12.23. 14:31:17

@vergyula: igen, így trükköznek az adóval meg a tb-vel. de nem is ez a lényeg, hanem a szabály, ami teljesen nyilvánvaló és mindenkire vonatkozik. más országokban is ugyanez van.

vergyula 2017.12.23. 15:00:10

@Scott Tenorman Must Die: "más országokban is ugyanez van." A példák csak akkor számítanak, ha az ember saját álláspontját támasztják alá. A szavazati jog alapja az kéne, hogy legyen, hogy az illetőnek mennyi köze van Magyarországhoz. Megállapítani egy szintet, lehetőleg minél magasabbat, és azt alkalmazni mindenkire. Jelenleg nem így van.

Scott Tenorman Must Die 2017.12.23. 15:06:03

@vergyula: A te jogalapod meg azt támasztja alá, ami a te saját álláspontod. Meg van állapítva egy szint, az meg, h mennyire magas vagy nem magas viszonyítás kérdése.

vergyula 2017.12.23. 15:10:49

@Scott Tenorman Must Die: úgy értettem, hogy mindenki csak akkor példálózik más országokkal, amikor az neki megfelel. Igen, én is. Meg te is.

6.Lenin 2017.12.23. 16:27:53

Hol volt , hol nem volt....egyszer néhányan arra ébredtek, hogy egy másik országban laknak, és már nem azok, akik az őseik is voltak ezer éven át.

Aztán vannak, akik ezt meg is tagadják tőlük.

Mekkora sötétség, az embernek felfordul a gyomra. Szégyen.
(és csak valójában azért mindez, mert azt feltételezik, hogy nekik más a véleményük, mint az övék)

Nehéz elképzelni ennél nagyobb aljasságot, megtagadni a nemzettársat, mert esetleg nem úgy gondolkodhat.

kissiú 2017.12.23. 16:37:16

Jó lett a poszt, amit jelez, hogy milyen gyorsan ide kellett vezényelni az ügyeletes narancsmosdatókat. Akik mellesleg már azzal mosdatnak, hogy a szocik is ilyen szarok voltak. Na ez a beismerés!

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.12.23. 17:09:43

@vanvelemenyem: Különutas magyar karakter? "Borneo és Celebesz, magyar volt és magyar lesz..":))

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.12.23. 17:19:10

@midnightcoder2: Ha adózáshoz lenne kötve a szavazati jog, elég hamar ránk szállna az EU.
Akkor tehát a nyugdíjas sem szavazhatna, vagy elő lenne írva, hogy mennyi adó korábbi befizetése esetén lehetne szavazni? Ez elképesztő mértékű adminisztrációs terhet róna az államaparátusra. De ha a parlament el is fogadna egy általad javasolt választási törvényt, az alkotmánybíróság akkor is kb. 5 perc alatt elkaszálná..

vergyula 2017.12.23. 19:06:41

@6.Lenin: Ez valóban szomorú, de nem tudjuk visszacsinálni.
És néha bizony érzéketlenül, racionálisan kell viselkedni. A magyar kormány hatásköre a határainkig terjed. Aki kívül rekedt, annak is segíthetünk, támogathatjuk, de a szavazati joguk biztosítása csak politikai előnyszerzés, semmi más. Ők is magyarok, de az ország és a nemzet határai nem esnek egybe. A szavazati jog közigazgatási kérdés, és míg az ország közigazgatási fogalom, a nemzet nem az.

A "hazafiak" ebből érzelmi kérdést csinálnak. Egyes kormánypártiak pedig egyszerűen azért támogatják a HTM-ok szavazati jogát, mert Viktor így rendelte, támogatni kell. A "hazaárulók" meg pont azért kritizálják, mert Viktor döntéseit illik ellenezni, illetve - remélhetőleg - létezik egy gondolkodó réteg, aki tisztán látja, hogy az ország dolgában szavazáshoz kevés az, ha valaki magyarnak érzi magát.
Egy sarkított példa: ha - ne adj' isten - kidobnak bennünket az EU-ból, akkor a HTM-okat nem dobják ki. Igen, talán a nyugaton dolgozó orvosokat/informatikusokat/mosogatókat sem. Ezért kéne egy olyan feltétel, ami biztosítja, hogy csak az országban élők, és a velük sorsközösséget vállalók szavazhassanak. Pl. a korábban már valaki által említett "az év felében Magyarországon tartózkodás", 180 nap, vagy valami hasonló.

6.Lenin 2017.12.23. 19:22:16

@vergyula:

Szerintem mivel csak listára szavazhatnak (hányan is élnek ezzel a joggal? És kire?)
az egésznek csak tulajdonképpen szimbolikus jelentősége van, szerintem. Érdemben nem befolyásolja a választási eredményeket (nincs szoros, 1-2 szavazaton múló választási szituáció).
Talán igazából csak a nemzethez tartozást jelenti a kint rekedt magyaroknak, de nekik ebben nagyon is sokat jelenthet. Aki beszélt már sok kint élő magyarral, az tudhatja, hogy miről beszélek.

Ez a kirekesztés egy nagyon kicsinyes és aljas hozzáállás, továbbra is, a véleményem szerint.

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.12.23. 23:07:22

@6.Lenin: Jelenleg valóban nincs, olyan fölényben van a kormánypárt. 2002-bebn lehet, hogy jól jött volna a határontúliak segítsége..:)

6.Lenin 2017.12.24. 10:38:07

www.youtube.com/watch?v=KmUMvShEq-E

Áldott ünnepet minden magyarnak, bárhol is él (természetesen másoknak is, akiknek a mai nap ünnep)

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.12.27. 09:49:33

@vergyula:

Ugye tudod, hogy a magyar hatóság nem vezet adatokat arról, ki hány napig van az országban?

Ezt a hülyeséget, hogy "csak a szavazhasson, aki itt él" megcsinálták Bulgáriában pár éve, demagóg nacionalista igények kielégítésére (a céljuk az volt, hogy veszítsék el szavazati jogukat a Törökországban élő bolgár állampolgárok). Akkora káosz lett az eredmánye - évek óta az országban élők nem szavazhattak, mert a "rendszer" szerint nem élnek belföldön, s egyes külföldön élők meg simán szavaztak ismét a "rendszer" hibája miatt* -, hogy mindenki belátta, KÉPTELENSÉG megállapítani, ki hol él, így gyorsan ki is lett vezetve a rendszer.

* A 2007-es választásokon ÉN szavazhattam, a feleségem meg nem, pedig együtt nem éltünk BG-ban éppen akkor. De a "rendszer" engem belföldön élőnek, őt meg külföldön élőnek minősítette. Vicces, nem?
süti beállítások módosítása